Wielerronde Nieuwerkerk 2009

Geplaatst op: 18 juni 2009 om 12:00 uur

Eindelijk weer een wielerronde te Nieuwerkerk. Er werd jarenlang over gesproken, maar het is er dit jaar gelukkig weer van gekomen dat enkele mensen het initiatief genomen hebben om een wielerronde te realiseren en te organiseren.
Het weer was prima, verdeeld over het hele parcours waren mensen te vinden, er zaten mensen op klapstoeltjes in de tuin, bij het cafe en dorpshuis was ruim gelegenheid voor versnaperingen.
Er was wel publiciteit gegeven dat er weer een wielerronde zou plaatsvinden, maar misschien als er een vervolg op komt, wordt misschien wel bekeken of er nog meer publiciteit aan vooraf moet gaan. Al met al was er een gezellige sfeer.

Als het goed is volgt er nog een verslag over de fietsronde zelf. Tot nog toe is dat nog niet ontvangen.

Mochten er nog foto’s gemaakt zijn, zouden deze aan onse site doorgemaild kunnen worden om in het fotoalbum onder een aparte rubriek te kunnen plaatsen.