Werkzaamheden N59

Geplaatst op: 22 augustus 2013 om 12:00 uur

Geachte heer, mevrouw,

In opdracht van Rijkswaterstaat voert Combinatie VOC (Gebr. Van Kessel / KWS Infra) onderhoud uit aan de wegen en bijbehorende kunstwerken van Rijkswaterstaat in beheersgebied Zeeland.

Onderdeel van dit contract vormt het onderhoud aan de asfaltverharding op de N59 tussen Zierikzee en de Philipsdam. Deze werkzaamheden kunnen uiteraard niet worden uitgevoerd zonder de benodigde verkeersmaatregelen te treffen. Tevens zal, in verband met het feit dat ook in de nachtelijke uren gewerkt wordt, voor de aanwonenden van de N59 mogelijk enige geluidoverlast optreden.

Bijgaand stuur ik u de bewonersbrief zoals deze worden bezorgd bij de aanwonenden binnen een straal van 100 meter van de N59 tussen Zierikzee en de Philipsdam. Om te voorkomen dat men de informatie vergeten is ten tijde van de start van de werkzaamheden zal de brief één week voor uitvoering worden bezorgd (week 36-2013). Om u als dorpsraden zo vroeg als mogelijk op de hoogte te stellen en u de gelegenheid te geven de informatie eventueel te verspreiden stuur ik u de betreffende brief echter al eerder.

In de brief is een beschrijving gegeven van de werkvakken en wordt ingegaan op de in te stellen omleidingsroutes. Voor uw beeldvorming zijn de betreffende werkvakken gevisualiseerd in onderstaande figuur.

In verband met de mogelijke geluidoverlast is een APV-ontheffing aangevraagd (en verkregen) bij de gemeente Schouwen-Duiveland.
...