Vrijkomende agrarische bebouwing

Geplaatst op: 14 juli 2017 om 10:47 uur

Discussie Buitengebied vrijkomende agrarische bebouwing.

In 1 van de thema’s vragen we uw mening over de vitaliteit van het buitengebied en de rol die vrijkomende agrarische bebouwing daarin kan spelen. Wellicht vindt u het leuk om met anderen over dit onderwerp in gesprek te gaan. Dat kan! Eerder vandaag sprak ik Jaap Verseput, de organisator van het boerderijfestival Zonnemaire Buitengewoon dat op 21, 22 en 23 juli in Zonnemaire gehouden wordt. Tijdens dit festival is er een Meet-Up over dit onderwerp. De organisatie van het boerderijfestival heeft het volgende programma voor de zaterdagmiddag opgesteld.

Zaterdagmiddag 22 juli vanaf 14.30 uur. Om 14.00 uur erf open.
gratis toegang

Tegenlicht Meet Up Zonnemaire.
De nieuwe Ruimte. Over voedsel en ruimte op Schouwen-Duiveland. Het publiek wordt van harte uitgenodigd om mee te doen, denken en praten in deze Meet Up. Het festival vindt plaats op een boerderij. Door schaalvergroting en efficiëntere werkmethoden is de schuur op dit erf minder bruikbaar. Op Schouwen-Duiveland zijn er 60 tot 80 van dit soort oudere schuren die een andere bestemming krijgen of zoeken.
Met beeld, muziek van Sjaan Duinhoven, gesprekken en inleiders. Doe mee en laat je geest de vrije loop.