Voorlopig geen hanghokje op Nieuwerkerk

Geplaatst op: 8 februari 2009 om 12:00 uur

Het is de jeugdvertegenwoordiger Maikel Coomans van de dorpsraad niet gelukt om 1 van de 21 afgeschreven bushokjes / abris bij de gemeente los te peuteren om dienst te gaan laten doen als JOP = Jeugd Ontmoetings Plaats.
Ondanks dat Maikel in een eerdere vergadering de verwachting uitsprak dat hem dit ging lukken, trok hij bij de gemeente aan het kortste eind.
Dit neemt niet weg dat we er als dorpsraad alles aan gaan doen om zo snel mogelijk voorzieningen voor de jeugd te gaan realiseren.
Op 19 februari gaat het thema“Nieuwerkerk kijkt vooruit” van start. We zullen aan de initiatiefgroep voorleggen of in dat thema in ieder geval aandacht voor de jeugd in de toekomst kan worden verwerkt. Uiteraard zullen zich dan jeugdigen moeten aanmelden die enkele avonden mee willen denken over jeugdvoorzieningen. Dus, stel u of jullie weten wel jongeren of misschien wel ouderen die iets voor de jeugd zouden kunnen betekenen. Laat hij of zij dit dan svp via deze website via de rubriek “Contact” kenbaar maken.