Voorlichting enquête dorpsraden

Geplaatst op: 25 juli 2013 om 12:00 uur

22072013 Gemeente Schouwen-Duiveland voorlichting enquête dorpsraden

Beste dorpsraad,
De gemeente Schouwen-Duiveland is momenteel bezig met het evalueren van de communicatiemiddelen naar haar burgers toe. Daarom voeren wij een onderzoek uit naar de, op dit moment, meest gebruikte kanalen en zijn wij benieuwd hoe de burger deze kanalen beoordeelt.
Vraag,
Om goed onderzoek te kunnen doen willen wij zo veel mogelijk reacties ontvangen van onze inwoners. Daarom vragen wij u vriendelijk om de link die in deze e-mail staat te verspreiden via de middelen die tot uw beschikking staan. Dit mag via uw website, nieuwsbrieven, Twitter, Facebook etc. zijn.
Belangrijke informatie,
Belangrijke informatie om te vermelden bij de enquête is dat hij ongeveer 15-20 minuten duurt. Verder verloot de gemeente 5 VVV bonnen ter waarde van €25,- onder de respondenten. Als laatste willen we benadrukken dat het invullen van deze enquête zeer gewaardeerd wordt door ons en dat de mening van burgers ons als gemeente enorm helpt bij het aanpassen en verbeteren van onze communicatiemiddelen.
Wij vragen u de link naar de enquête vanaf maandag 22 juli te verspreiden voor een periode van ongeveer 4 weken tot 16 augustus.
Natuurlijk mag u ook zelf de enquête invullen. De link kunt u hieronder vinden.
Wij willen u alvast bedanken voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Thierry Marchand