Tafelen in de buurt

Geplaatst op: 29 september 2015 om 11:44 uur

Ook in het schooljaar 2015-2016 kunt u weer aanschuiven voor een lekkere maaltijd. Wekelijks wordt er gewisseld van locatie. U kunt terecht in diverse appartementengebouwen van Zeeuw land in Zierikzee en Nieuwerkerk. Ook kunt u terecht in de dorpshuizen van Ellemeet, Serooskerke. Noordgouwe, Ouwerkerk, Renesse, Scharendijke en Kerkwerve. Nieuw dit jaar is Burgh-Haamstede, waar in de grote kerk in Haamstede gegeten kan worden.

Tijdens de bijeenkomsten van Tafelen in de buurt serveren de leerlingen van Pontes scholengroep Pieter Zeeman voor € 5,- een heerlijke maaltijd (exclusief kosten drankjes) en zorgen voor een gezellig samenzijn met mensen uit de buurt. De leerlingen worden bijgestaan door een enthousiast team vrijwilligers, onder andere van het Rode Kruis.

Het programma begint om 11.30 uur en duurt tot ongeveer 14.00 uur.

PROGRAMMA TAFELTOUR 2015-2016

Kerkwerve, scharendijke, Nieuwerkerk
13-10, 10-11, 1-12, 5-1, 26-1, 16-2

Aanmelden

Melden voor Tafelen in Om te weten hoeveel maaltijden de leerlingen moeten bereiden, worden gasten verzocht zich van tevoren aan te de buurt.
Aanmelden kan tot uiterlijk de vrijdag voor de desbetreffende ‘Tafelen’dag.

Nieuwerkerk  Lena Brouwer 0111-407758

VRIJWILLIGERS GEZOCHT

Wie het team vrijwilligers wil versterken, kan zich aanmelden bij Anneke Bruel van het Rode Kruis via taakveld2@rodekruisschouwen.nl (http://www.welzijnsd.nllmailto/gnnxiryg2+ebgrxehvffpubhjra+ay).

Het project wordt georganiseerd door Pontes Pieter Zeeman, het Rode Kruis, SMWO Welzijn Schouwen-Duiveland en Zeeuwland. Het project wordt financieel mede mogelijk gemaakt door de gemeente Schouwen-Duiveland.