Rioolvervanging Muyeweg Nieuwerkerk

Geplaatst op: 16 september 2015 om 09:36 uur

Aannemingsmaatschappij M.J. Oomen B.V. gaat week 42 in opdracht van de gemeente Schouwen-Duiveland starten met het project Rioolvervanging Muyeweg te Nieuwerkerk. Als bijlage vindt u de definitieve ontwerptekening ter kennisgeving/beoordeling.

Op dinsdag 22 september organiseert de gemeente Schouwen-Duiveland in samenspraak met Aannemingsmaatschappij M.J. Oomen B.V. een inloopavond in het dorpshuis te Nieuwerkerk van 19:00uur – 20:00uur. U als dorpsraad bent deze avond van harte welkom. Tijdens deze bijeenkomst zullen de werkzaamheden middels tekeningen en een persoonlijke uitleg nader worden toegelicht. Tevens kunt u inzicht krijgen in de projectplanning, de faseringen, bereikbaarheid en afzettingen. Vanzelfsprekend bent u in de gelegenheid om vragen te stellen aan het projectteam tijdens deze avond.

Tijdens de werkzaamheden in de Muyeweg zal het verkeer omgeleid worden via de Ribesstraat. Doordat hierdoor de drukte in de Ribesstraat zal toenemen, zijn wij voornemens een definitief hekwerk te plaatsen op de kruising met de Kon. Maudplein-Ribesstraat (lengte ca. 25m). Dit zodat het speelveld gescheiden wordt van de rijbaan i.v.m. de veiligheid. Met de gemeente is reeds e.e.a. doorgesproken.