Overhandiging handtekeningen

Geplaatst op: 1 februari 2010 om 12:00 uur

Maandagmiddag 1 februari om 16.00 uur hebben Jan van den Berge en ondergetekende het burgerinitiatiefvoorstel tot een vrijliggend fietspad langs de Stolpweg tussen Nieuwerkerk en Dreischor overhandigd aan de heer Rabelink, in zijn functie van voorzitter van de gemeenteraad van Schouwen-Duiveland. Een initiatiefvoorstel moet worden voorzien van minimaal 50 ondersteuningsverklaringen. Het ingediende voorstel is voorzien van 1.515 handtekeningen. De burgemeester heeft het voorstel in ontvangst genomen en doorgestuurd naar de raadsgriffier.

Te zijner tijd worden we uitgenodigd voor een toelichting in de betreffende commissievergadering. We zullen u van de vorderingen in dit dossier op de hoogte houden. Voor vragen zijn we uiteraard te allen tijde beschikbaar.

We danken de media die aandacht hebben besteed en nog zullen besteden aan dit onderwerp.

Met vriendelijke groeten,

Arnold Schiettekatte Jan van den Berge