Openbare vergadering

Geplaatst op: 3 mei 2011 om 12:00 uur

In een vorige openbare vergadering hebben we stil gestaan bij het idee van een gedenkbomenbos. Dit is één van de uitkomsten uit het project “Nieuwerkerk kijkt vooruit!”. De gedachte hierachter is dat u voor uw pas geboren (klein)kind een gedenkboom kunt laten planten die door u geschonken is. Voorwaarde is wel dat de pas geborene in Nieuwerkerk woont. De boom wordt dan geplant aan de noordzijde van de vijver bij het slingerbos of in de strook tussen de vijver en het sportveld. Het zou mooi zijn als er later veel pas geborenen kunnen zeggen: “Dat is mijn boom, die heb ik gekregen van mijn (groot) ouders!”. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met bestuurslid Jac. Rens op telefoonnummer 643103 en per e-mail via jacrens@zeelandnet.nl of via info@dorpsraadnieuwerkerk.nl. We hopen op veel aanmeldingen!

Bewoners van Nieuwerkerk, bij deze doen wij een dringend beroep op u. Tijdens de openbare dorpsraadvergadering treden Jan van den Berge en Arnold Schiettekatte af als bestuurslid. In het najaar treedt ook Marco Slootmaaker af. Er blijven dan nog maar vijf bestuursleden over. Wij hebben volop gezocht naar nieuwe bestuursleden maar helaas hebben wij deze niet gevonden. Dit lijkt ons onvoorstelbaar. Hebben wij verkeerd gezocht?

Wij hebben minimaal 3 nieuwe bestuursleden nodig om het voortbestaan van de dorpsraad te waarborgen. Het zou toch intens te betreuren zijn als deze moet ophouden te bestaan. Dit mag niet gebeuren! U kunt zelf aangeven naar welke bestuursfunctie uw voorkeur uitgaat. Bewoners van Nieuwerkerk, neem uw verantwoording! Denk aan uw woonomgeving en meld u aan!

Tot slot vragen wij uw aandacht voor het programma na de pauze. Iedereen zal het met ons eens zijn dat jeugd en alcohol een gevaarlijke combinatie is. zal hier uitgebreid bij stil staan aan de hand van een presentatie. Uiteraard met de mogelijkheid tot het stellen van vragen en discussie. U komt toch ook?

Het bestuur van de dorpsraad Nieuwerkerk e.o.