Kunnen we meer doen met ons geld?

Geplaatst op: 8 oktober 2008 om 12:00 uur

JA, noteer dan 18 november ’08 alvast in uw agenda.
UITNODIGING

INFORMATIE MIDDAG HOE GA JE MET JE BANKZAKEN OM

OFWEL SNELLE GELD TIPS.

De dorpsraad Nieuwerkerk organiseert in samenwerking met de Rabobank Oosterschelde een informatiemiddag. Het is vooral voor ouderen onder ons bedoeld om meer duidelijkheid te verschaffen, in de mogelijkheden die er zijn wat betreft uw bankzaken. Maar ook al u nog niet zo oud bent, wordt u hartelijk welkom geheten!
Er wordt tevens aandacht geschonken aan Internet bankieren. Misschien zijn er wel mensen die nu al een Internet rekening hebben bij de Rabobank, die hierover een extra uitleg zouden willen hebben. Ook daarvoor kunt op deze middag terecht.

De middag vindt plaats : DINSDAG 18 NOVEMBER VAN 14.00 TOT 16.00 UUR IN HET STEENZWAENSHOF,
Burg van Eetenstraat 32, te Nieuwerkerk.

Dhr. (Henk) Hoekstra, die hiervoor speciaal door de bank is aangesteld, zal de informatie verzorgen. Deze informatie is algemeen en niet bedoeld voor alleen Rabo klanten maar voor iedereen. Er zullen die middag ook brochures zijn met tips die u thuis nog eens rustig kunt doorlezen. Uiteraard kunt u op een later tijdstip dhr. Hoekstra benaderen voor eventuele verdere uitleg.

Ook is de middag is bedoeld om u meer inzicht te geven in de mogelijkheden betreffende uw bankzaken.
Ook banken komen door fusies en de moderne vormen van bankieren steeds verder van de mensen te staan, soms rijst alleen al de vraag: hoe kan ik de bank nog bereiken en wie moet ik hebben?

Dhr. Hoekstra zal u van de nodige informatie voorzien om daarna met u in gesprek te gaan.

De dorpsraad Nieuwerkerk.