Jongeren ontmoetingsplaatsen

Geplaatst op: 14 augustus 2008 om 12:00 uur

Zijn er hangjongeren in Nieuwerkerk? Zo ja, waar en leveren ze u overlast op? Meld het ons!

Waarom?!
De jeugd is erg belangrijk. In ons dorp heeft de jeugd een plaats nodig. De jeugd is op zoek naar een ontmoetingsplaats, als dorpsraad willen wij zij daarbij helpen. De jeugd moet natuurlijk niet voor overlast zorgen.

Als dorpsraad van Nieuwerkerk zouden wij graag van u als dorpsbewoner meer willen weten over onze jongeren op het dorp: Waar hangen ze vooral uit? Wat doen ze dan? Op welke dagen en wat voor tijden?

Mail ons op info@dorpsraadnieuwerkerk.nl of vul het contactformulier in. Alvast bedankt!

Locaties
Van sommige plaatsen zoals de skatebaan weet de dorpsraad al veel, maar de locatie van het fietsenhok bij het oude gemeentehuis is nieuw voor ons. Als iemand hier ook meer informatie over heeft, graag!