Gezocht: Nieuwe beheerder(s) Buurtpreventie Nieuwerkerk

Geplaatst op: 15 maart 2022 om 04:46 uur

Beste,

Sinds 10 maart 2016 ben ik beheerder van de Buurtpreventie Nieuwerkerk en heb ik inmiddels twee beheerders zien vertrekken en momenteel doe ik het samen met Cor van Marle. Aangezien ik zelf eind augustus begin september ga verhuizen naar een woning buiten Nieuwerkerk en Cor ook als het mogelijk is voor een langere tijd met vakantie gaat is er besloten om nieuwe beheerder(s) te zoeken, zouden jullie een vacature kunnen maken en delen vanuit de dorpsraad?

Het beheren van de groep kost weinig tijd en het meeste zal automatisch worden gedaan, waardoor er overzicht gehouden kan worden. Zelf ben ik bereid om de toekomstige beheerder(s) tijdelijk te ondersteunen en zal ik indien nodig altijd bereikbaar zijn voor eventuele hulp.

Je kunt kontact opnemen via Mark de Jager <mark@fam-dejager.nl>
of   bpnieuwerkerk@gmail.com