Enquête starters woningmarkt Nieuwerkerk

Geplaatst op: 10 februari 2022 om 02:55 uur

Enquête starters woningmarkt Nieuwerkerk

Je hebt superveel zin om op jezelf te gaan wonen, maar het wil maar niet lukken om een eigen huis te vinden.

Het is bekend dat het voor starters lastig is om voet aan de grond te krijgen op de woningmarkt. Helaas geldt dit ook voor Nieuwerkerk. Dorpsraad Nieuwerkerk wil graag weten welke woonwensen starters in Nieuwerkerk hebben en hoeveel Nieuwerkerkse jongeren op zoek zijn naar een woning.

Ben jij tussen de 18 en 30 jaar oud en op zoek naar een eigen huis? Vul dan deze vragenlijst in zodat wij jullie woonwensen straks kunnen voorleggen aan de nieuwe gemeenteraad van Schouwen-Duiveland en meenemen in het dorpsplan voor Nieuwerkerk. Invullen kan tot en met 9 maart 2022.

Stuur deze enquête zoveel mogelijk door naar vrienden/familie en andere starters die je kent in Nieuwerkerk!