Dorpskrant Gruttenpraet

Geplaatst op: 24 april 2013 om 12:00 uur

dorpskrant Nieuwerkerk
Vanuit de dorpsraad is het idee ontstaan om een dorpskrantje te maken. Dit om de inwoners van Nieuwerkerk en omstreken te informeren over belangrijke zaken op ons dorp, nieuws van de dorpsraad en vaste rubrieken die u in elke uitgave zult tegenkomen.
De redactie bestaat nu uit 6 leden; Cees de Graaf: voorzitter/vormgever, Janet Brouwer: penningmeester, ouwe praet , Roelie Deurloo: secretaris, keuveltje, Nathalie de Bilde: Uit de school geklapt, kolders, Jacqueline Willemsen: Grutjes van Jacq, import-export , hobby,Jan de Jonge, sportpraet interviews, anekdote, wist-je-datjes. En onze eigen fotograaf: Ben Willemsen.
...

Wij roepen iedereen uit de omgeving op die een stukje wilt schrijven, jullie mogen zelf onderwerpen verzinnen zoals leuke hobby’s, vakanties e.d. We kunnen je ook komen interviewen. Op dit moment zijn wij nog op zoek naar iemand die leuke cartoons wilt tekenen, over iets wat te maken heeft met het dorp. Ook mag je mooie of gekke foto’s sturen van Nieuwerkerk.
Dit eerste boekje is mogelijk gemaakt dankzij de financiële steun van onze dorpsraad. Ook zijn we blij met de sponsoring van attenties door verschillende ondernemers hier op het dorp.
En om dit krantje kostendekkend te houden hebben we u als adverteerder ook hard nodig! Wij proberen zo veel mogelijk advertenties in het krantje te krijgen om zodoende onze onkosten te kunnen betalen. Zo kunnen wij als stichting Gruttenpraet twee maal per jaar deze krant bij iedere Gruttenpikker op de mat laten vallen.
Aarzel daarom niet om met uw bedrijf te adverteren, of een naamsvermelding te plaatsen; elke Nieuwerkerker ziet u!
Alle organisaties en verenigingen mogen in onze agenda; wanneer is er een toernooi, open dag, braderie, workshop of andere activiteit? Zo houden wij de lezers op de hoogte. Geef het maar door!
De laatste inzending voor het boekje van november is 1 september. Voor het boekje van mei willen we alle inzendingen voor eind maart binnen hebben.
Het emailadres is gruttenpraet@gmail.com , of u geeft het af bij Janet; kapsalon Adriaan poststraat 22. Daar kunt u ook de Gruttenpraet afhalen en bij d’achteromme deltastraat 22. Woont u hier niet maar wilt u toch graag een abonnement? Dat kan voor 5 euro per boekje over te maken naar de Regio/SNS bankrekeningnummer; 8279 45 477. Onder vermelding van uw adres. Dan krijgt u het thuis bezorgd.