De eerste thema avond komt er aan

Geplaatst op: 16 januari 2009 om 12:00 uur

Zoals u misschien al begrepen heeft, zal dit voorjaar het thema “Nieuwerkerk kijkt vooruit”door mensen uit deze kern worden ingevuld. Er hebben zich inmiddels al 8 personen aangemeld die in de initiatiefgroep zitting willen nemen. Deze personen zullen zeer binnenkort via de thema begeleidster mevrouw “Ellen van Troost” van adviesbureau Moveo een uitnodiging ontvangen.
Op 29 januari om 20.00 uur zal in Ons Dorpshuis de eerste aanzet worden gemaakt. Deze groep personen zullen op zoek gaan naar nog eens 25 mensen om de thema’s die nog bedacht gaan worden tijdens de eerste vergadering, nader met elkaar uit te gaan werken. De verdere geplande data zijn:19 februari, 26 maart, 23 april en 14 mei zal de afronding van het thema plaats gaan vinden. Het thema zal openbaar gepresenteerd worden op 13 juni. Het tijdstip is nog niet bekend.