Warmtetransitie Nieuwerkerk

Geplaatst op: 2 november 2020 om 09:18 uur

De Rijksoverheid heeft alle gemeenten in Nederland verplicht om een Transitievisie Warmte op te stellen. Dit plan maken we deels in Zeeuws verband met de netbeheerder, woningcorporaties en belangenverenigingen maar bovenal samen met u onze inwoners en ondernemers. Dit plan moet inzicht geven in welke wijken, buurten, dorpen voor 2030 van het aardgas afgekoppeld kunnen worden en met welk alternatief voor aardgas we uw woning of bedrijf in de toekomst gaan verwarmen. We willen nu het eerste stapje samen met u zetten in deze toekomst. Van u willen we horen wat u belangrijk vindt bij het verwarmen van uw woning met schone warmte. Daarom hebben we een enquête opgesteld voor de inwoners van Zeeland en dus ook Schouwen-Duiveland. Wilt u ons helpen door deze enquête in te vullen?
Klik op de link hieronder:
Transitievisie Warmte enquête samenleving