Uitnodiging Openbare vergadering

Geplaatst op: 18 december 2015 om 03:54 uur

Aankondiging openbare vergadering van Stichting Dorpsraad Nieuwerkerk e.o.

Bestemd voor alle inwoners van

Nieuwerkerk en het buitengebied

dorpsraad

Datum: D.V. donderdag 7 januari 2016

Locatie: Punt-3 Kerkring   Nieuwerkerk

Zaal open: 19.30 uur Aanvang: 19:45 uur.

logo[1]

Van het bestuur:

U wordt van harte uitgenodigd, voor het bijwonen van onze openbare dorpsraadvergadering. Aangezien wij u tevens een nieuwjaarsbijeenkomst willen aanbieden, zal de vergadering zo kort als mogelijk is duren.

Eerst zal het huishoudelijke deel met u worden doorgenomen. Daarna zal dhr. H. van. der. Velde (Fraanje) en dhr. W. Wandel

(Infrabouw) ons wat komen vertellen over het “Gat” van Nieuwerkerk. Bent u net als wij benieuwd naar het Jumbo-Aldi- dossier? Kom dan naar de openbare dorpsraadvergadering.

Waarschijnlijk zal ons wat nieuws worden gebracht over de invulling van het betreffende gat.

AED-apparaat:

Een hartmassageapparaat kan levensreddend zijn in situaties van b.v. een acute hartstilstand. De AED geeft na inschakeling zelf instructies over wat u moet doen, zodat iedereen er na een korte cursus mee kan werken. Schroom dus niet om de AED te gebruiken als dat nodig is. Echter weten wij als inwoners waar AED-apparaten hangen? Op dit moment hangt er één bij bakkerij Ten Hove, ook één in Steenzwaenshof. Er is op dit moment een initiatief genomen om uit te zoeken waar er nog meer zijn en of deze ook voor ieder bereikbaar zijn?

Een van de bestuursleden is bezig om een informatieblad te maken wat er alzo in Nieuwerkerk is. Dit informatieblad is bestemd voor nieuwe bewoners in Nieuwerkerk. Hierin kunnen de nieuwe bewoners wegwijs worden gemaakt van wat er alzo in ons dorp aanwezig is. Van het bovenvermelde kunnen wij waarschijnlijk op de openbare dorpsraadvergadering meer vertellen.

Wij zoeken nog naar bestuursleden, weet u iemand of heeft u zelf belangstelling dan vernemen wij dat graag.

Wij willen u graag de hand drukken en u het allerbeste wensen voor 2016.

Wij rekenen op u komst!!!!!!!

Richard Dekker,

Voorzitter Dorpsraad Nieuwerkerk e.o.

1. Opening en mededelingen door de voorzitter R. J. Dekker.
  2. Vaststellen verslag van de openbare vergadering d.d.15-09-2015. (zie website)
  3. Ingekomen en uitgaande post.
  4. Jeugdhonk.
  5. Pauze.
  6. Dhr. W Wandel en dhr. H van der Velde (gat van Nieuwerkerk)
  7. Gelegenheid tot vragen stellen aan de dhr. PW. Wandel en dhr.  H. van der Velde
  8. Rondvraag.
  9. Sluiting en gelegenheid tot napraten met een hapje en drankje.
BESTUUR DORPSRAAD
Naam, functie, adres telefoon.  Aandachts gebieden
Richard Dekker         ( voorzitter)Burg v Eetenstraat 106

(T:64 44 00)

Algemeen en senioren
Joop Kort       ( penningmeester)Zeeasterstraat 15

( T : 64 31 44)

Verkeer en veiligheid
Lena Brouwer           ( secretaris)Burg v Eetenstraat 100

(T: 40 77 58)

Buitengebied
Peter Vleugel (algemeen adjunct)Koningin Maudplein 2

( T:64 33 19 )

PR
Jac Rens                  ( bestuurslid)d´ Heule 3

( T : 64 31 03)

Openbaar groen en website
Corine v Klinken      (bestuurslid)Erlingsteenstraat 4

( T : 64 47 18 )

Jeugd, onderwijs, sport, verenigingen.
Vacature Jeugd, onderwijs, sport, verenigingen.
Vacature middenstand
Vacature

Zoals u ziet zijn er vacatures in ons bestuur. Weet u iemand die ons bestuur wil versterken? Of heeft u zelf interesse? Dan kunt u zich melden bij onze secretaris.

Meldingen kapotte tegels, groenonderhoud en dergelijke: 45 21 11

Meldingen kapotte straatverlichting: 45 21 11