Promotie Gastvrij Schouwen-Duiveland

Geplaatst op: 23 augustus 2021 om 02:49 uur

Met een promotiefilmpje wil het Platform duidelijk maken dat iedereen – zowel ondernemers als inwoners – bijdraagt aan een gastvrij Schouwen-Duiveland. De bedoeling is het filmpje zo breed mogelijk te delen.
Ook aan u het vriendelijk verzoek het filmpje bij uw lokale ondernemers en inwoners onder de aandacht te brengen. Alvast vriendelijk bedankt!

U vindt het filmpje hier.

Sandy Troost, voorzitter van de Werkgroep Gastvrijheid van het Platform Toerisme: “Gastvrijheid doen we met z’n allen. Met ons promotiefilmpje willen we dat op een positieve manier onder de aandacht brengen.
Ondernemers, werknemers en inwoners komen onze gasten vooral in de zomermaanden dagelijks tegen. Een vriendelijk gebaar, een lach, zijn dan zo belangrijk.

We willen onze gasten graag laten voelen dat ze welkom zijn. Het doel van het filmpje is iedereen op Schouwen-Duiveland hier weer even alert op te maken, want het toerisme is voor ons allemaal een belangrijke bron. Daarom zeggen we met z’n allen: Blij dat je er bent!”

Platform Toerisme Schouwen-Duiveland

De visie op het toerisme op Schouwen-Duiveland is vastgelegd in de Agenda Toerisme, een samenwerking tussen eilandelijke en regionale partners in het toerisme en de gemeente.

Al deze partijen zijn vertegenwoordigd in het Platform Toerisme. Dit platform houdt zich onder meer bezig met innovatie en verduurzaming van het toerisme op Schouwen-Duiveland en met het nog beter beleven van de unieke Groen Blauwe Oase.

Het Platform Toerisme is trots op Schouwen-Duiveland. We werken er met z’n allen aan ons eiland vooruit te brengen en ons toeristisch product op topniveau te houden.

Vragen?

Hebt u een vraag? Dan kunt u contact opnemen met Sandy Troost, voorzitter Werkgroep Gastvrijheid van het Platform Toerisme, op telefoonnummer 06 53 49 96 88.