Parkeerenquête

Geplaatst op: 6 november 2019 om 05:26 uur

Geachte mevrouw, heer,

Wellicht heeft u al uit de krant vernomen dat wij onlangs zijn gestart met een parkeerenquête voor Zierikzee.

Een groot dele van de bewoners van Schouwen-Duiveland komt echter om allerlei redenen in Zierikzee. Daarom hebben wij de enquête zó ingericht dat deze vanuit verschillende “rollen” kan worden ingevuld. Er kan een keuze worden gemaakt voor bewoner van Zierikzee, ondernemer, medewerker of bezoeker (sociaal of boodschappen). Het is daarom voor ons van groot belang dat alle bewoners van Schouwen-Duiveland in de gelegenheid worden gesteld om de enquête in te vullen.

Wij hechten er daarom grote waarde aan dat u de enquête onder de aandacht brengt van uw achterban, en u zou ons zeer helpen wanneer u deze via uw website en andere communicatiekanalen wilt doorgeven.

U vindt de enquête hier http://bit.ly/Parkerenzierikzee

Hoe meer reacties, hoe breder het draagvlak dat u creëert.

Met vriendelijke groet,

Rien Heutink,
Beleidsmedewerker

Bezoekadres : Laan van St Hilaire 2, 4301 SH Zierikzee E-mail : gemeente@schouwen-duiveland.nl