Meldpunt Verkeersonveiligheid Zeeland

Geplaatst op: 14 december 2008 om 12:00 uur

Is er bij u in de buurt een kruispunt waar vaak bijna-ongelukken gebeuren? Wordt er in een woonwijk regelmatig te hard gereden? Of wordt het zicht bij het oversteken belemmerd?
U kunt dit soort dingen melden bij een van de drie Meldpunten Verkeersonveiligheid in Nederland. Niet alle klachten kunnen meteen worden opgelost. En soms kan een verkeerssituatie sowieso niet worden veranderd. Wel gaan alle wegbeheerders serieus aan de slag met de meldingen.
U krijgt altijd antwoord.

Vergeet bij het doen van een melding svp niet uw naam, adres én telefoonnummer in de e-mail te vermelden. Zo kunnen wij snel contact met u opnemen als er nog aanvullende vragen zijn.

Voor de provincie Zeeland is het:
Meldpunt Verkeersonveiligheid Zeeland
Tel. 0800 8375337 (gratis)
Meldpuntzeeland@vvn.nl

Het meldpunt verkeersonveiligheid is een initiatief van Veilig Verkeer Nederland district Zeeland en ROVZ.