Kernbezoek Burgemeester

Geplaatst op: 21 oktober 2011 om 12:00 uur

Kernbezoek Burgemeester 2011

Burgemeester Rabelink heeft 19 oktober 2011 bedrijven in Nieuwerkerk bezocht samen met de dorpsraad.
Bezocht zijn firma Hanse Staalbouw Wim de Jonge eigenaar gaf uitleg van het ontstaan van het bedrijf vanaf oprichting tot heden. Van landbouwsmidse tot hedendaagse staal-bouw er worden o, a, bedrijfshallen, kantoren veestallen en landbouwopslagruimte ge-maakt.
Ook werd ingegaan op de diverse werken die men heeft in binnen en buitenland.
Daarna werd de firma Timmerman Natuursteen bezocht, waar men uitleg kreeg van de ontwikkeling van het meer dan 100 jarig bestaan van het bedrijf.
Hier maakt men hoofdzakelijk grafmonumenten met de modernste machines ook wordt er nog met de hand gewerkt.
We werden op beide bedrijven zeer welkom ontvangen.
Dit alles werd door de burgemeester zeer gewaardeerd, hij was ook zeer geïnteresseerd in het reilen en zijlen van beide bedrijven.

Zie ook foto’s kernbezoek