Kernbezoek Burgemeester

Kernbezoek burgemeester
...
Kernbezoek Burgemeester 26-07-2012
Burgemeester En mevr. Rabelink hebben op 26 juli 2012 het biologische bedrijf van de familie Jansonius –Buitink bezocht samen met de dorpsraad.
Het bedrijf is sinds vijf jaar eigendom van de familie Jansonius. Pieter-jans Jansonius heeft uitleg gegeven wat er op een biologisch bedrijf zoal komt kijken.Het werk is heel intensief veel wordt met de hand gedaan. Tijdens het bezoek is het wandelpad door de burgemeester geopend “Rondje boomgaard”wat een onderdeel wordt van het Zeeuwse wandelpaden netwerk.
We werden op het bedrijf zeer welkom ontvangen.
Dit werd door de burgemeester zeer gewaardeerd , hij was zeer geïnteresseerd in het reilen en zeilen van het bedrijf.
Dit bezoek werd afgesloten met een glaasje biologische appelsap van op het bedrijf geteelde appels.