Dorpskrant Gruttenpraet

Geplaatst op: 6 maart 2013 om 12:00 uur

In Mei 2013 komt de eerste dorpskrant van Nieuwerkerk uit. Het krantje heet Gruttenpraet! Met een redactie van 6 enthousiastelingen gaan wij u op de hoogte stellen van de nieuwtjes van eigen bodem. Wij informeren u wat er op de agenda staat en intervieuwen ‘bekende gezichten’. Dit doen wij 2 keer per jaar; in Mei en in November. Het is niet alleen vóór de Nieuwerkerkers, ook ván Nieuwekerkers: u mag ook een stukje schrijven! Wilt u iemand een warm hart toedragen? Een moppertje over overlast? Een leuk reisverhaal? Een leuke foto?
Stuur uw stukje of idee naar gruttenpraet@gmail.com en wij proberen het te plaatsen. Wij zijn ondertussen druk bezig met het boekje. De grutjes van Nathalie de Bilde, Janet Brouwer, Roelie deurloo, Cees de Graaf, jan de Jonge en Jacqueline Willemsen.