Asfalteren Stolpweg

Geplaatst op: 5 november 2019 om 01:02 uur

Aan: de bewoners van dit pand

KWS Infra B.V.
oktober 2019 Ziel 12
4704 RS Roosendaal
Betreft: Asfalt onderhoud aan de Stolpweg te Nieuwerkerk.
Geachte heer/mevrouw,
In opdracht van de gemeente Schouwen-Duiveland beginnen we op woensdag 13 november om 6 uur met werkzaamheden, uitgevoerd voor uw woning, bedrijf of eigendom. Hierdoor wordt de Stolpweg afgesloten voor doorgaand verkeer. Voor bestemmingsverkeer blijft de weg toegankelijk.
13 november worden de schades in de weg hersteld.
Tijdens deze werkzaamheden is de weg afgesloten voor doorgaand verkeer en toegankelijk voor
bestemmingsverkeer.
Uitvoering
Tijdens de werkzaamheden worden er verkeersregelaars ingezet om de bereikbaarheid tot uw woning,
bedrijf of eigendom op een veilige manier te laten verlopen.
Door de werkzaamheden is uw woning, bedrijf of eigendom op 13 november NIET bereikbaar voor auto’s,
i.v.m. het aanbrengen van de nieuwe asfaltlaag.
U wordt via de KWS app op de hoogte gehouden, deze app is te downloaden via de Play Store (Android) en de App Store (iOS). U kunt dan het werk “Onderhoud asfalt en havens Schouwen-Duiveland” volgen en eventueel toevoegen aan je favorieten.
Wij vragen hiervoor uw begrip.
Bij calamiteiten (ziekenauto of brandweer) is bereikbaarheid gegarandeerd.
Heeft u vragen over de aankomende werkzaamheden dan kunt u daarvoor contact opnemen met
Uitvoerder: Arno van der Male
avandermale@kws.nl